GRATIS VERZENDING BINNEN NEDERLAND!

FAQ's


Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Vragen


Hoe maak ik een bestelling?

Selecteer het artikel dat je wilt bestellen en plaats dit in de winkelmand. Reken af met of zonder het aanmaken van een account. Betalen kan met iDeal, PayPal, Sofortbanking, Mister Cash & Giropay, Achterafbetalen.nl (alleen NL) of  met Credit Card.

Is een account aanmaken verplicht?

Het aanmaken van een account is niet verplicht, maar wel verstandig. Zo kun je altijd je bestellingen inzien.

Wanneer en hoe kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen worden binnen 24 uur verzonden op werkdagen, tenzij anders aangegeven of de bestelling is geplaatst als nabestelling. Uw bestelling wordt in een neutrale verpakking verzonden. Doorgaans wordt de bestelling 1 – 2 werkdagen later bezorgd door PostNL als brievenbus post. Pakketten worden door Kiala of DHL verzonden. Buitenlandse verzendingen doorgaans 3-7 werkdagen later geleverd. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend, omdat wij geen invloed hebben op de duur van het verzendproces. Neem contact met ons op indien u na 7 werkdagen nog niets heeft ontvangen.

Er staat product alleen via nabestelling beschikbaar, wat betekent dat?

Het product is op dat moment uitverkocht maar (indien mogelijk) na te bestellen door ons.

Wat is de levertijd van een nabestelling?

Doorgaans is dit een week tot drie weken, met een maximum van 1 maand. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Hoe kan ik een product retourneren?

Stuur een mail naar info@diamondcases.nl en wacht op instructies.

Hoe komen jullie aan zulke mooie product foto's?

Wij doen ons uiterste best zo mooi mogelijke foto’s te maken. Dit gebeurt met de kennis en ervaring van een professionele fotograaf (Jan Te Bont/Jerome Modigliani). Omdat hier veel tijd en geld in wordt gestoken zijn deze voorzien van een watermerk. Het watermerk is om te voorkomen dat onze foto’s worden gekopieerd.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Je persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en verwerken we alleen voor het doel waarvoor we ze hebben verkregen. Jouw persoonlijke gegevens worden uitsluitend aan derden verstrekt nadat je hiervoor nadrukkelijke toestemming hebt gegeven.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Wat vervelend! Wij gaan ons uiterste best doen om dit voor je op te lossen. Neem per mail contact met ons op voor een oplossing. Voeg ook een foto toe van je bestelling.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Wat vervelend! Stuur een mail met je klacht naar info@diamondcases.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Mijn model hoesje staat er niet bij, kan ik die alsnog bestellen?

Stuur een mail naar info@diamondcases.nl met de foto van het hoesje dat je wilt hebben en het type model telefoon. Dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen betekenen!

Ik heb een suggestie voor jullie, waar kan ik die naar sturen?

Wij worden erg blij van klanten die ons feedback willen geven. Stuur een mail naar info@diamondcases.nl en dan gaan we kijken wat we met jouw suggestie kunnen doen!

Staan jullie ook op markten, bingo avonden etc?

Jazeker, en dat vinden wij hartstikke leuk! Indien je ons wilt vragen ergens te komen staan stuur ons een bericht. Als wij ergens staan wordt dit via onze Facebook pagina en Instagram account gecommuniceerd.

Wat zijn de algemene voorwaarden van Diamond Cases?

Algemene Voorwaarden Diamond Cases

KVK nummer 64665623

info@diamondcases.nl

Hier kunt u onze Algemene Voorwaarden Webwinkel nalezen. Niet alleen de overheid creëert regels om de veiligheid van uw aankoop te waarborgen. Ook wij als webwinkelier stellen u graag op de hoogte van onze voorwaarden. Door het akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden Webwinkel, is er een overeenkomst tussen ons en u als klant tot stand gekomen. Maar voordat u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden, verzoeken wij u vriendelijk de voorwaarden aandachtig door te nemen en kennis te nemen van onze werkwijze. Dit kan vervelende situaties voorkomen! Indien u vragen heeft over onze voorwaarden, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Artikel 1 – Webshop

1.1. De webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Ons KvK nummer staat bovenaan onze algemene voorwaarden en de website. Ons BTW-nummer kunt u per mail opvragen.

1.2. Onze webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.

1.3. Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.

1.4. Sinds 5 juni 2012 is onze webshop verplicht om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende cookies.

1.5. Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.

1.6. De webshop heeft een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afgesloten, om zich in te dekken tegen eventueel onterechte aansprakelijkheid die er wordt geclaimd door een klant.

1.7. Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, staan onze medewerkers u graag te woord.

Artikel 2 – Bedenktijd

2.1. U hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Dit gaat in op de dag dat de bestelling is verzonden door ons. Mocht u binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u het product aan ons retourneren. Neem eerst contact met ons op eer volgens u het product retourneert. U krijgt dan retourinstructies per mail toegezonden van ons. U betaalt de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product, ook worden de eerder gemaakte verzendkosten die wij hebben gemaakt niet vergoed. Indien u al een betaling heeft gedaan, ontvangt u een creditfactuur en wordt het door u betaalde bedrag (exclusief verzendkosten) op uw rekeningnummer teruggestort.

2.2. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele verpakking en onbeschadigd. Retour zenden is op eigen risico.

2.3. Er zijn een aantal producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden. Producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden zijn sale artikelen, persoonlijke bestelling en artikelen waarbij dit duidelijk in de omschrijving is aangegeven. Dan kunnen wij helaas geen geld restitueren, of de aankoop ongedaan maken.

2.4 Indien uw order nog niet is verzonden en u wenst uw order aan te passen, neemt u direct contact op via info@diamondcases.nl (hier kunnen geen rechten aan worden ontleend).

Artikel 3 – De overeenkomst

3.1. De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en de bestelling heeft geplaatst, of wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL, Achteraf betalen, Sofortbanking, Bancontact, Giropay, Credit Card of Paypal. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.

3.2. De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.

3.3. U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht u na verschillende aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de incasso uit handen geven aan een incassobureau. Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% over openstaande bedragen tot € 2.500,=; 10% over de daaropvolgende € 2.500,= en 5% over de volgende € 5.000,= met een minimum van € 40,=.

3.4. Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een digitale bevestiging per email van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht, wat het u kost en waar u met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.

3.5. Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen 30 dagen aan u te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij u daarvan per mail op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijgt u van ons het betaalde aankoopbedrag terug (indien er een daadwerkelijke betaling heeft plaatsgevonden). Heeft u echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel ook een optie is, dan zullen wij u een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk aan uw wensen voldoet. Uiteraard kunt u van tevoren aangeven dat u dat niet wilt.

3.6. De levering van producten naar België kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht worden bij het plaatsen van een bestelling getoond.

3.7 Indien u kiest om te bestellen met Achterafbetalen.nl dient u ook akkoord te gaan met de daarvoor geldende voorwaarden, deze zijn halverwege deze pagina te vinden.  U gaat een betaalovereenkomst aan met Focum Commerce B.V. Diamond Cases is op een enkele manier aansprakelijk voor de geleverde diensten van Focum Commerce B.V. en is geheel op eigen risico.

Artikel 4 – De prijs

4.1. De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.

4.2. Wanneer u ons machtigt om automatisch een bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven, bent u verplicht ons een juist rekeningnummer door te geven. Misbruik of fraude wordt bestraft en gemeld bij de instanties die daarvan op de hoogte moeten zijn. Daarnaast wordt er aangifte gedaan bij de politie.

4.3. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.

4.4. Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook niet in aanmerking voor korting.

4.5. Er is geen sprake van een laagste prijs garantie.

4.6. Bedrijven die bij ons producten willen inkopen kunnen contact met ons opnemen.

Artikel 5 – Klachten en garantie

5.1. Klachten over de levering dienen per mail aan ons gemeld te worden. Omschrijf duidelijk de klacht en zend fotobewijs mee. Wij staan u graag te woord en zullen dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product onbeschadigd bij u thuis af te leveren.

5.2. Klachten over het product zelf, dienen per mail en met foto aan ons gemeld te worden. Gebruik onze FaceBook pagina en Instagram account niet voor het melden van een klacht. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen voor u contact opnemen met de fabrikant of groothandel en zullen hierin voor u bemiddelen als tussenpersoon. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf voor u oplossen. Wij vragen u correct en vriendelijk te zijn, een klacht wordt altijd serieus genomen en opgelost.

5.3. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd per mail. Nadat een klacht is afgewikkeld, kunt u van ons achteraf een enquête met betrekking tot de klachtafwikkeling ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk deze in te vullen en aan ons terug te sturen. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service voorzien.

5.4. Op elk product dat wij aan u leveren, is een garantie van 6 maanden van toepassing, met uitzondering van sale artikelen of indien duidelijk aangegeven. Op artikelen met diamantjes wordt er geen garantie gegeven op loszittende diamantjes. Er worden reserve diamantjes meegezonden (indien niet voorradig) en dienen zelf aangebracht te worden met lijm (geen secondelijm). Om loszittende diamantjes te voorkomen kunt u een laagje met transparante nagellak aanbrengen. Op gratis ontvangen artikelen geldt geen garantie. Indien u bij één van onze artikelen een gebrek of defect ontdekt, verzoeken wij u binnen 48 uur na levering hier melding van te doen bij ons.

5.5. Wanneer het product binnen de garantieperiode kapot gaat, zullen wij kijken of er een vervangend product naar u verzonden kan worden. Er wordt geen geld teruggegeven. Indien wenselijk kunt u een tegoedbon krijgen die 1 jaar geldig is. Dat geldt echter niet wanneer er sprake is van opzet, bewuste beschadiging of nalatigheid. Tevens verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met uw verzekeringsmaatschappij, indien de schade plaats vindt na de garantietermijn. Mogelijk is deze te claimen op de inboedelverzekering. Voor beide situaties geldt dat er zonder een aankoopbon niet terugbetaald kan worden. Na het vervallen van de garantietermijn, komt ook de nieuwwaarde te vervallen bij mogelijke uitkering van een schade. Er wordt dan uitgekeerd op basis van dagwaarde.

5.6 Het aan- of opbrengen van hoesjes/stickers/accessoires is op eigen risico. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele schade.

Artikel 6 Levering en uitvoering

6.1 De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.

6.2 Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.

6.3 Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 3 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.

6.4 Na ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.

6.5 Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger. Uitzonderingen zijn bestellingen naar het buitenland, het opgeven van een foutief adres of tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

6.6 Verzendingen naar het buitenland komen enkel voor aankoopbescherming in aanmerking indien u tijdens het plaatsen van de bestelling aangeeft te willen kiezen voor Track & Trace (dit kunt u aangeven bij notities of direct mailen naar info@diamondcases.nl. Kosten hiervoor krijgt u per email toegezonden en worden niet vergoedt.

6.7 Uw bestelling wordt in een neutrale verpakking verzonden. Doorgaans wordt de bestelling 1 – 2 werkdagen later bezorgd door PostNL als brievenbus post. Pakketten worden door Kiala of DHL verzonden. Buitenlandse verzendingen doorgaans 3-7 werkdagen. Neem contact met ons op indien u na 7 werkdagen nog niets heeft ontvangen.

6.8 Bestellingen worden binnen 24 uur verzonden op werkdagen, tenzij anders aangegeven of de bestelling is geplaatst als nabestelling. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

6.9 Indien er is besteld via een nabestelling wordt dit beschouwd als een persoonlijke bestelling en kan niet worden geannuleerd of geretourneerd.

Indien u akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden Webwinkel, verzoeken wij u vriendelijk het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand komen. Uiteraard hopen wij van harte dat u veel plezier beleefd met uw aankoop! Indien u nog vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Wat betekent Achteraf Betalen?

Bij achteraf betalen kunt u eerst uw bestelling ontvangen en dan de factuur betalen. Indien u kiest voor
achteraf betalen gaat u akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden. Voor de beoordeling
van uw aanvraag worden de door u ingevulde gegevens conform de bepalingen van de algemene
voorwaarden doorgezonden naar Focum Commerce B.V. Indien akkoord kunt u achteraf betalen en
ontvangt u van ons de bestelling en een factuur. Deze factuur moet u binnen 14 dagen na factuurdatum betalen.

Het versturen van de factuur en de inning van uw betaling wordt door ons uitbesteed aan Focum
Commerce B.V. Op onze digitale factuur staat aangegeven hoe u (na ontvangst van de goederen en/of
diensten) de factuur dient te betalen.

U dient het vakje Akkoord Algemene aan te klikken om aan te geven dat u akkoord gaat met de Algemene
Voorwaarden van zowel Diamond Cases als Focum Commerce B.V.

Wat zijn de algemene voorwaarden van Achterafbetalen.nl?

ALGEMENE VOORWAARDEN ACHTERAFBETALEN.NL

Focum Commerce B.V.
Postbus 60221
1320 AG Almere
088-7306555
klantenservice@achterafbetalen.nl

A. Achteraf betalen

Bij achteraf betalen kunt u eerst uw bestelling ontvangen en dan de factuur betalen. Indien u kiest voor
achteraf betalen gaat u akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden. Voor de beoordeling
van uw aanvraag worden de door u ingevulde gegevens conform de bepalingen van de algemene
voorwaarden doorgezonden naar Focum Commerce B.V. Indien akkoord kunt u achteraf betalen en
ontvangt u van ons de bestelling en een factuur. Deze factuur moet u binnen 14 dagen na factuurdatum betalen.

Het versturen van de factuur en de inning van uw betaling wordt door ons uitbesteed aan Focum
Commerce B.V. Op onze digitale factuur staat aangegeven hoe u (na ontvangst van de goederen en/of
diensten) de factuur dient te betalen.

U dient het vakje Akkoord Algemene aan te klikken om aan te geven dat u akkoord gaat met de Algemene
Voorwaarden van zowel Diamond Cases als Focum Commerce B.V. Deze algemene voorwaarden kunt u
in de naast betreffende link lezen naast het vakje akkoord op de betaalpagina.

B. Akkoordverklaring

Dit zijn de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op de consument die gebruik maakt van
AchterafBetalen. Als u gebruik maakt van AchterafBetalen, verklaart u akkoord te gaan met de volgende
voorwaarden:

 U bent als consument woonachtig in Nederland en heeft als Klant van Diamond Cases producten en/of
diensten afgenomen met een factuur- en afleveradres (geen postbus) in Nederland;

 U bent 18 jaar of ouder;

 Om de financiële risico’s van deze betaaloptie te beperken, wordt uw bestelling getoetst bij
Focum Commerce B.V. Op grond van deze toetsing wordt bepaald of Diamond Cases uw aanvraag voor
achteraf betaling accepteert. Indien dit niet het geval is, zal u worden gevraagd om de bestelling via een
andere betaaloptie vooraf te voldoen;

FOCUM Commerce B.V. 1

 U verklaart dat alle (aanvullende) gegevens benodigd voor de aanvraag van uw verzoek om
achteraf betaling, correct en volledig zijn opgegeven en geeft toestemming uw gegevens te
verwerken en online uw gegevens te toetsen bij Focum Commerce , zodat wij u direct kunnen
laten weten of uw aanvraag is geaccepteerd;

 U bent verplicht Diamond Cases op de hoogte te stellen
van iedere adres en/of e-mail wijziging. Zolang wij geen adreswijziging van u hebben ontvangen,
wordt u geacht woonachtig te zijn op het laatst bij ons bekende adres. Ongeacht het wel of niet
doorgeven van een adres en/of e-mail wijziging blijft u gehouden openstaande saldo te voldoen.
Adres en/of e-mail wijzigingen kunnen via de website van Diamond Cases per email aan
info@diamondcases.nl worden doorgegeven.

 U verklaart dat u geen surseance van betaling heeft aangevraagd of verkeert in
schuldsanering/bemiddeling (conform de Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen), niet failliet
bent verklaard of onder curatele gesteld en er ook geen procedure loopt, welke zou kunnen
resulteren in een faillissement, een surseance van betaling of een onder curatele stelling.

b. Wijze van betalen door Klant:

 Diamond Case heeft de facturatie en inning van uw
betaling uitbesteed aan Focum Commerce B.V. Indien uw aanvraag is geaccepteerd, ontvangt u
in opdracht van Diamond Cases een digitale factuur met betaalkoppeling van Focum Commerce B.V.

 Op deze factuur staat aangegeven hoe u (na ontvangst van de goederen en/of diensten) de
factuur dient te betalen. Betaal altijd op tijd volgens de instructies die op de factuur staan.
Daarmee voorkomt u extra kosten die aan u in rekening worden gebracht bij overschrijding van
de betalingstermijn.

 U erkent dat Focum Commerce B.V. de digitale facturatie en inning verzorgt ten behoeve van
Diamond Cases en dat Focum Commerce B.V. in dat verband
kennisgevingen en mededelingen weergeeft en/of zal weergeven en handelingen verricht dan wel
zal verrichten namens Diamond Cases, hetgeen ook als
zodanig door u als een geldige en juiste kennisgeving, mededeling en/of handeling van dan wel
namens Diamond Cases wordt erkend.

 Voor het ontvangen van de digitale factuur met betaalkoppeling via e-mail is het belangrijk dat u
een correct e-mailadres opgeeft. Indien u een niet correct e-mailadres opgeeft, ontvangt u geen
digitale factuur met betaalkoppeling. U dient uw opgegeven e-mailadres dan ook op juistheid te
controleren, alsmede de ontvangst van de digitale factuur met betaalkoppeling van Focum Commerce B.V.

c. Betalingsvoorwaarden en betaaltermijn Klant:

 Het voor uw aankopen verschuldigde bedrag dient binnen een termijn van veertien (14) dagen na
factuurdatum in zijn geheel, zonder enige aftrek of verrekening door Focum Commerce B.V.
ontvangen te zijn.

 Indien u niet binnen veertien (14) dagen na datum factuur het gehele factuurbedrag aan Focum
Commerce B.V. heeft betaald, bent u zonder nadere ingebrekestelling in verzuim.

 Bij overschrijding van de betalingstermijn heeft Diamond Cases het recht om door Focum
Commerce B.V. een vergoeding voor kosten ter verkrijging
van voldoening buiten rechte (incassokosten) in rekening te laten brengen. Deze incassokosten
kunnen oplopen tot de wettelijke maximum vergoeding voor kosten ter verkrijging van voldoening
buiten rechte (buitengerechtelijke incassokosten). Na het in rekening brengen van incassokosten
dient u het gehele factuurbedrag alsmede de incassokosten direct te betalen om verdere
(buiten)gerechtelijke incassokosten te voorkomen.

 Voor het toezenden van de betalingsherinnering en het in rekening brengen van incassokosten
bij overschrijding van de betalingstermijn wordt gebruik gemaakt van het door u opgegeven en
het door u op juistheid gecontroleerde e-mailadres. U ontvangt hiervoor een e-mail met
betalingsherinnering en betaalkoppeling. Het niet (kunnen) ontvangen van een e-mail, laat
onverlet dat u verantwoordelijk bent voor het op tijd betalen van het gehele factuurbedrag
alsmede de in rekening gebrachte incassokosten.

 Indien u ondanks sommatie en/of herinneringen niet het gehele bedrag (factuurbedrag alsmede
de incassokosten) betaalt, dan draagt Diamond Cases, één en ander overeenkomstig deze
algemene voorwaarden, vijfendertig (35) dagen na datum factuur, de gehele vordering jegens u
(hoofdsom alsmede incassokosten en anderszins) over aan Focum Commerce B.V.

FOCUM Commerce B.V. 2

 Indien een vordering wordt overgedragen aan Focum Commerce B.V. bent u naast het betalen
van de gehele vordering tevens gehouden de wettelijke maximum vergoeding voor kosten ter
verkrijging van voldoening buiten rechte (buitengerechtelijke incassokosten) alsmede (eventuele)
gerechtelijke incassokosten te voldoen en is over het verschuldigde bedrag vanaf de vervaldag
tevens wettelijke rente verschuldigd. Na overdracht zal Focum Commerce B.V. contact met u
opnemen hoe u kunt betalen en bent en blijft u gehouden het alsdan verschuldigde bedrag te
voldoen.

 Na overdracht van de vordering bent u verplicht Focum Commerce B.V. (dan wel het door haar
ingeschakelde incassobureau) op de hoogte te stellen van iedere adres en/of e-mail wijziging
gedurende de periode dat u verplicht bent tot betaling van het verschuldigde bedrag. Zolang zij
geen adreswijziging van u hebben ontvangen, wordt u geacht woonachtig te zijn op het laatst bij
ons bekende adres en blijft u gehouden om het alsdan verschuldigde bedrag te voldoen. Het
doorgeven van adres en/of e-mail wijzigingen aan Focum Commerce B.V. kan schriftelijk. De
adresgegevens kunt u vinden op de website www.achterafbetalen.nl.

 Indien u niet, niet volledig of niet tijdig het gehele bedrag (factuurbedrag alsmede de
incassokosten) betaalt, kan dit gevolgen hebben voor eventuele goedkeuring door Focum
Commerce B.V. van iedere volgende aanvraag van u voor achteraf betalen.

d. Privacy Statement van Focum Commerce B.V.:
Door te kiezen voor de optie achteraf betalen worden de door u ingevulde gegevens en betaalervaring(en)
met u opgenomen in de database van Focum Commerce B.V. Focum Commerce B.V. kan deze gegevens
– al dan niet in statistische vorm – (laten) gebruiken voor het administreren, beheren en (laten) incasseren
van vorderingen, kredietwaardigheidstoetsingen, acceptatietoetsingen, voorkomen en beperking van
fraude, beperking van financiële risico’s van met Focum Commerce B.V. in een groep verbonden
vennootschappen alsmede opdrachtgevers, relatiebeheer, analyses voor opdrachtgever, strategische
afwegingen vanuit management perspectief alsmede ontwikkeling van diensten en producten dan wel op
enig andere wijze zoals vermeld bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

Ik heb een vraag aan of over Achterafbetalen.nl maar die staat er niet bij, waar kan ik dat vinden?

Voor overige vragen of contact wijst Diamond Cases u door naar de volgende pagina:

https://www.focum.nl/consumenten/veel-gestelde-vragen/

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Neem contact op via onderstaand formulier. Je hoort zo snel mogelijk van ons!